Monday, May 16, 2011

FaMili


Inilah filem terbaru keluaran rakyat Malaysia yang akan menemui anda di pawagam pada 19 Mei nanti, nampaknya ia akan memberikan saingan kepada filem NUR KASIH yang dijangka meletup. hahahah. Takdelar ni semua adalah famili aku time blaja kat UiTMPP.

Kami terdiri daripada pelajar jurusan kejuruteraan mekanikal, elektrik dan juga farmasi. Awam dan hotel kami xde, sori ye, hahahah.

Sebenarnya famili ni saje je diwujudkan tapi lama kelamaan jadi best plak, dah jadi satu group, hehehe. Ada along, angah achik dan lain2 lagi. Cukuplah nak wat satu keluarga yang besar, hehehe, Yelar, nak rasa famili besar2 x dapat jd create la famili baru. Kitorang selalu makan sama2, ada masalah leh share2, jalan2 sama2, bes la join ngan mereka ni. Sume pon sempoi je gila2 pun ada. Aku bersyukur ada mereka ni, selalu menceriakan hidup aku. Mungkinlah depan2 mereka aku xde la tunjuk excited sangat tapi sebenarnya aku gembira cume simpan je, hehehe.

Ha, kami juga lain2 negeri tau, ada perak, johor, klantan , Kl dan selangor. Tak pernah kami bezakan negeri kami. Baguskan hidup camni bahagia je. Aku sayang mereka ni dan mereka pon semuanya orang yang hebat2, aku respectla. Mungkin kadang2 ade la salah paham ckit2 tapi boleh dimaafkan. Tak elok pun simpan lama2 dalam hati.

inilah nama2 famili ni

Syafiq Ramli
Nasman Nizam
Faiz Nadzri
Ummi Alya
Ellyana
Fatihah Raub
Naqiatul intan Farhain Haji bakri (panjangnyer nama)
Shahirah binti Dzulkifli



shahirah

Inilah kami yang tiada dalam gambar di atas, hahaha, maka dengan ini cukuplah 9 orang, aku saje je citer pasal ni sebab dah bosan sangat duk umah kan.

Nak bagitau ni aku sayang korang semua, aku xde simpan dendam ke apa, apa yang penting bersahabatlah dengan baik dan jangan pernah mengkhianati okay.

Ini ada sebuah pantun yang baru je reka, hahaha

makan durian 3 ulas
durian dibeli di kedai Ismat
bila bersahabat biarlah ikhlas
agar diberkati dunia akhirat

Entry kali ni saje2 je ye, jagalah solat, jangan menipu dan jangan hisap rokok, Asslamualaikum

No comments:

Post a Comment